Puteti returna produsele achizitionate de pe site-ul www.giahome.ro, fara a preciza un motiv, in termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la primirea lor.
Returnarea produselor se face obligatoriu dupa ce ne-ati notificat in scris prin posta sau pe mail. Nu se accepta primirea coletelor retur fara notificare scrisa prealabila.
Solicitarile de retur se notifica in scris prin email la contact@giahome.ro , specificand:
- Nume, Prenume
- ID comanda
- Telefon
- Adresa de email
- Produse de returnat
- Motivul returnarii
- Contul IBAN si numele Titularului (in care se face plata returului )
Va vom trimite pe mail formularul de retur, document prevazut in anexa la Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2014, care trebuie semnat si atasat produsului pe care vreti sa il returnati.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a face returul, dar nu mai devreme de data la care am receptionat returul de la dvs, prin transfer bancar in contul IBAN specificat de client.
Rambursarea valorii unei comenzi se face atunci cand urmatoarele conditii au fost indeplinite in totalitate:
- Produsele trebuie restituite in aceleasi conditii in care au fost receptionate, in ambalajul original, nedeteriorat, insotite de toate etichetele (eticheta de identificare trebuie sa fie inca atasata produselor), prospectele si orice alte documente originale si accesorii ce insoteau produsele, precum si orice cadouri.
- Produsele nu trebuie sa fi fost folosite, spalate sau deteriorate.
- Starea produsului trebuie sa fie aceeasi pe care a avut-o la momentul achizitiei.
OBLIGATORIU sa fie ambalat intr-o folie/punga suplimentara pentru a nu fi lipite etichete de catre curier direct pe ambalajul original al produsului (retururile care nu sunt ambalate suplimentar, care au etichete sau banda adeziva lipite direct pe ambalajul original vor fi REFUZATE).
GIAHOME.RO isi rezerva dreptul de a retine din sumele rambursate clientului valoarea care rezulta din diminuarea valorii produselor in urma manipularii acestora de catre client, in cazul in care aceste manipulari sunt altele decat cele strict necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si a functionalitatii produselor. Ulterior verificarii produsului returnat, contravaloarea acestuia va fi fie restituita. Constatarea faptului ca defectul este din vina producatorului/comerciantului si nu a beneficiarului, se face de catre GIAHOME.RO. Societatea va va rambursa pretul, care va fi diminuat cu valoarea prejudiciului cauzat Societatii si produselor
In cazul in care cumparatorul solicita alt model decat cel initial, va suporta costurile de transport.
GIAHOME.RO isi rezerva dreptul de a refuza produsele returnate cu plata transportului la livrare si de a retrimite produsul clientului pe cheltuiala acestuia..
SE REFUZA PRODUSELE CU SEMNE DE UZURA SAU MIROSURI IMPROPRII. PRODUSELE SPALATE SAU FOLOSITE IN TERMEN DE 14 ZILE DE LA PRIMIREA COMENZII NU SE POT RETURNA DIN MOTIVE DE IGIENA
Nu trimiteti colete prin Posta Romana cu ridicare de la oficiul postal-vor fi refuzate. Nu se accepta colete retur cu ramburs (bani,colet la schimb).Taxa de retur va fi suportata de client.
IN CAZUL DEPASIRII TERMENULUI DE 14 ZILE DE LA RECEPTIA PRODUSELOR PIERDETI DREPTUL DE RETUR